Całkiem niezła ze mnie typerka


To mój drugi sezon w Lidze Typera. Obecnie jestem druga i tego miejsca mi nikt już nie odbierze, ale mam jeszcze szansę na zwycięstwo.

W moim pierwszym sezonie typowania wyników meczów piłki nożnej otarłam się o pierwszą dziesiątkę. Niestety nie miałam wtedy szans na podium, bo ominęłam całą kolejkę, czyli 10 meczów. W tym sezonie, czyli w rundzie wiosennej najważniejszych rozgrywek w Europie postanowiłam się przyłożyć. Efekt tego jest taki, że przed ostatnim meczem ostatniej kolejki zajmuję drugie miejsce z szansą jeszcze na zwycięstwo. 

Do lidera tracę cztery punkty. Został nam finał Ligi Mistrzów. Za trafiony dokładny wynik jest 5 punktów. Czyli żeby wygrać muszę trafić dokładny wynik. Lider może trafić tylko mecz za 1 punkt (zwycięzcę bez trafienia różnicy bramek). Wtedy mniejszą liczbą obstawionych meczów wygram klasyfikację. Wygląda na to, że nie taka zła ze mnie typerka ;) Muszę przyznać, że sama jestem w szoku, że tak dobrze mi idzie 😊 

Były kolejki bardzo słabe, taką jest ta ostatnia. Ale wypracowana przewaga kolejkę wcześniej pozwoliła mi utrzymać pozycję wicelidera. Finał LM jest bardzo ciężki dla mnie do wytypowania. Muszę przewidzieć co postawi mój rywal i zagrać odwrotnie by mieć szansę na zwycięstwo. Ale rywal może myśleć podobnie. I co tu zrobić? 😉 Mam jeszcze trochę czasu na analizowanie i podjęcie decyzji. Ale myślę, że moja pierwsza myśl i wynik, który już obstawiłam zostanie. Często pierwsza myśl jest najlepsza, choć miałam dwa przypadki gdzie zmiana wyniku o jakim myślałam byłaby dobra.

Może trochę o nagrodach, które są bardzo zachęcające. Na obecną chwilę mam pewne drugie miejsce i karnet na wybrany przez siebie klub w Lidze polskiej. Chyba wiecie jaki to będzie klub 😉 Miejsce trzecie to replika koszulki meczowej klubu z Premier League bądź naszej Ekstraklasy (do wyboru). A miejsce pierwsze to: wyjazd na mecz Premier League z osobą towarzyszącą. Gdybym zwyciężyła to spełniłabym jedno ze swoich piłkarskich marzeń. 😊

W końcu to Premier League jest najlepszą ligą w Europie. Fajnie byłoby móc obejrzeć taki mecz z trybun ... Ale do tego jeszcze daleka droga, jeden mecz, jeden dokładny wynik ... trzymajcie kciuki drodzy znajomi :) Jak wygram i pojadę do Anglii to pewnie obszerną relację z tego wydarzenia tutaj zamieszczę 😊 Także trzymajcie za mnie kciuki❗✊😊✊

Komentarze

Tylu kibiców tutaj było ...