Nowy etap w moim życiu

 


Już od sierpnia rozpoczynam nowy etap w moim życiu zawodowym. 


Ostatnie miesiące były dość trudne dla mnie. W (jeszcze) obecnej pracy 1 czerwca dostałam wypowiedzenie. Niby od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem odejścia z pracy, która nie była moją wymarzoną, ale wiadomo odejść samemu, a zostać zwolnionym (mimo że z winy pracodawcy- redukcja etatów) to dwie różne sprawy i ciężko się z tym pogodzić. Nie wiedziałam co dalej będzie, jak potoczy się moje życie zawodowe. Odpocząć i pomyśleć co dalej, czy odrazu szukać nowej pracy?

Ale los bywa przewrotny i często decyduje za nas i to w najlepszym momencie. Tak też było w moim przypadku. To wypowiedzenie było mi na rękę... bo w tym samym czasie poszukiwano pracownika do zakładów bukmacherskich w moim mieście. Tak się wszystko pozytywnie ułożyło, że znów będę pracowała w tym co lubię 😊 Firma będzie inna ale robota ta sama. W obecnej pracy udało mi się wziąć wcześniej urlop, wypowiedzenie uda się skrócić i od sierpnia będę zaczynała nowy etap życia zawodowego.

10 lat pracowałam w Totolotku. Lubiłam tą pracę, bo była związana z moim hobby, czyli sportem. Od rana do wieczora był sport i sport. Do tego lubię pracować z ludźmi, a tam miałam ich pod dostatkiem. I teraz będzie podobnie. Czy lepiej? Nie wiem ... Ale już nie będę chodziła do pracy z przymusu tylko z radością.

Do jakiej firmy teraz pójdę dowiecie się niebawem, jak już się w niej ulokuje ☺

Mam nadzieję, że będę miała więcej czasu i weny na pisanie tutaj ☺

Pozdrawiam. Ilka ❤

Komentarze

Tylu kibiców tutaj było ...